A bag with love

segunda-feira, março 02, 2015


FOLLOW ME: Instagram | Facebook | Bloglovin

Quando a vi na Zara, ali muito discreta pousada sobre um móvel, fiquei logo a vacilar: "Trago? Não trago?". Não a trouxe naquele dia. Comentei com o meu namorado que tinha ficado vidrada numa carteirinha estilo Chanel, com o mesmo tecido dos tweed da marca francesa. "Mas que tecido? Não estou nada a ver!". Lá tive eu de explicar: "Mas não estás a ver os casacos que a Coco Chanel vestia?". E blá, blá, blá... No dia em que fizemos 6 anos de namoro, há menos de uma semana, ele apareceu em casa com a carteira. É simplesmente maravilhosa. Obrigada por me fazeres feliz nas mais pequenas coisas.

When I saw her at Zara, so discreet lying on a fitment, I faltered instantly: "Do I bring her or not?" I didn't bring her that day. I said to my boyfriend that a little bag with Chanel style, with the same tweed fabric of the french brand, had caught my attention. "But what fabric? I have no idea!" So then I had to explain to him: "But don't you know the jackets that Coco Chanel used to dress?" And bla bla bla... On our sixth anniversary, less than a week ago, he showed up at home with the purse. It's simply marvellous. Thank you for making me happy even in the smallest things.

You Might Also Like

3 comentários

Com tecnologia do Blogger.

Subscribe