First spring colors

quinta-feira, fevereiro 12, 2015


FOLLOW ME: Instagram | Facebook | Bloglovin

É só no final de março que chega oficialmente a primavera, mas com as novas coleções já expostas nas lojas também já só penso na próxima estação. Dei o meu primeiro ar de graça com umas cores mais vivas. Esta camisola rosa que tenho vestida tem um valor sentimental para mim, foi a primeira peça que comprei desde que iniciei a minha relação com a pessoa com quem estou... Já lá vão 6 anos. Mas há peças das quais não nos conseguimos separar e esta é uma delas.

No próximo post look integral e detalhes sobre onde foram tiradas as fotos. No Instagram já podem espreitar...

It's only in the end of March that Spring officially arrives, but with the new collections already in stores I can only think on the next season. I've showed up for the first time with more vivid colours. This pink jersey that I'm wearing has a sentimental value to me, it was the first piece that I bought since I started the relationship with the person that I am today... It's been six years already. But there are pieces from which we can't tear apart and this is one of them.

In the next post the full look and details about where these pictures were taken. You can already take a peep on Instagram...

You Might Also Like

1 comentários

Com tecnologia do Blogger.

Subscribe