All green

domingo, fevereiro 01, 2015


FOLLOW ME: Instagram | Facebook | Bloglovin

Passear pelos trilhos entre a natureza é um ótimo programa de fim-de-semana. Perto da zona onde moro há imensos, portanto, a escolha é variada. Há dias cruzei-me com um grupo que estava a fazer levantar voo um drone! Parecia coisa de filme, completamente, só me fazia lembrar a série Segurança Nacional. 

Para estes passeios gosto, naturalmente, de visuais práticos e que me permitam caminhar de forma cómoda. Uns botins são sempre uma boa opção. E, claro, um casaco quentinho. Com este estava nas nuvens.

Walk through nature trails is a great program for the weekend. Near the place where I live there are many, so the choice is wide. A few days ago I came across with a group that was testing a drone flight! It seemed something taken from a movie, really. It only reminded me of the drama series Homeland.

For these tours I naturally like practical looks that allow me to walk comfortably. Boots are always a good option. And, of course, a very warm jacket. With this one I was over the moon.


Coat: Zara | Trousers: Mango (Old) | Sweater: Mango (Old) | Boots: Stradivarius (Old) 

You Might Also Like

0 comentários

Com tecnologia do Blogger.

Subscribe