50 Shades of Grey

sexta-feira, fevereiro 20, 2015


FOLLOW ME: Instagram | Facebook | Bloglovin

Em época de euforia com o filme "As 50 Sombras de Grey", decidi pegar no tema e ajustá-lo ao meu blog com umas fotos black & white. Isto podia ter mais pitada de erotismo... é... podia! Mas não tem! Fotos com algum erotismo à mistura se não forem bem feitas, a meu ver, correm o risco de pisar o risco do vulgar. Não é para mim... Há coisas que não são para mim. Essa é uma delas. Gosto de me sentir bem e bonita, e para isso não preciso de andar a exibir-me de forma despudorada para o Mundo.

Ainda não fui ver o filme ao cinema, por isso não posso apontar críticas ou fazer elogios. Li os 3 livros, essa é uma verdade. Se os achei fantásticos? Hmm... É um género! Não é para todos os gostos, não se candidata a um Nobel nem faz propriamente prosa ou poesia. É o que é. Vale o que vale. Cumpre para mim um dos objetivos da leitura: entretém. É uma trilogia que se lê bastante rápido.

Curiosa para ver o filme? Sim, sem dúvida.

In a time of excitement tith the movie "50 Shades of Grey", I've decided to follow up the theme and adapt it to my blog with some black & white pictures. This could be a little more erotic... yeah... it could! But it isn't! If photos with some eroticism are not well made, it's my belief that they cross the vulgar line. It's not for me... There are things that are not for me and this is one of those. I like to feel good and pretty and for that I do not need to show off myself shamelessly to the world.

I still haven't seen the movie in theatres, so I can't point or make critical praise. I've read the three books, that's the truth. If I've found them amazing? Hmmm... It's a genre! It's not for all tastes, it doesn't want to be a Nobel prize winner nor does it stand for prose or poetry. It is what it is and it's worth what is worth. It fulfills one of the reading purposes: it entertains. It's a trilogy that reads quite fast.


Curious to see the movie? Yes, without a doubt.

You Might Also Like

5 comentários

Com tecnologia do Blogger.

Subscribe