The day that I like to feel beautiful

segunda-feira, novembro 24, 2014


FOLLOW ME: Instagram | Facebook | Bloglovin

Se há um dia no ano em que gosto de sentir-me particularmente bonita esse dia é o do meu aniversário. Adoro ter cuidados especiais comigo neste dia. Mereço! É isso que eu penso e que eu faço. Costumo ir ao cabeleireiro, manicure, fazer massagens, comprar roupa nova... Este ano foi ainda melhor: Fui a Londres! Uma semana em cheio. Um aniversário cigano. Todos os dias era dia de comemoração. Estas fotos foram tiradas ainda antes da partida, mas quem acompanha o Instagram do blog - http://instagram.com/newblackis - pôde ver algumas fotos da viagem por terras de Sua Majestade.

If there is a day of the year in which I like to feel beautiful that day is the day of my birthday. I love to have special care with myself on this day. I deserve it! That's what I think and what I do. I usually go to the hairdresser, do the manicure, massages, buy new clothes... This year was even better: I went to London! It was a great week. Almost like a gipsy birthday. Every day was a day of celebration. These photos were taken before my departure, but those who follow the blog's Instagram account - http://instagram.com/newblackis - could see some photos of the journey by the lands of Her Majesty.


Look: All from Zara

You Might Also Like

1 comentários

Com tecnologia do Blogger.

Subscribe