My Instaweek

quinta-feira, novembro 27, 2014


Ainda estou a assentar emoções desde que voltei de Londres. Uma cidade que tem um lugar especial no meu coração por me identificar tanto com ela. Fui celebrar o meu aniversário a Londres, disse-o no post anterior, e quem acompanha o blog através do Instagram pôde ir vendo alguns dos momentos vividos por lá. Um deles foi ter assistido ao musical "Miss Saigon", no Teatro Príncipe Eduardo, no Soho. Bestial! No final fui cumprimentar alguns dos atores que compõem o elenco talentoso. Jon Jon Briones, que interpreta a personagem Mr. Engineer, é simplesmente fabuloso.

I'm still settling emotions since I returned from London. A city that has a special place in my heart for identifying so much with it. I went to London to celebrate my birthday, as I said in the previous post, and those who follow the blog through Instagram could see some of my moments there. One of them was watching the musical "Miss Saigon", in the Prince Edward Theatre, in Soho. It was great! At the end of the show I went to meet & greet some of the actors that make up the talented cast. Jon Jon Briones, who plays the character Mr. Engineer, is simply fabulous.


FOLLOW ME: Instagram | Facebook | Bloglovin

You Might Also Like

0 comentários

Com tecnologia do Blogger.

Subscribe