Happy new year

quarta-feira, janeiro 01, 2014

Feliz ano novo!

Espero que 2014 seja ainda melhor do que 2013, em todos os sentidos. 

Seguindo a tradição, comi as 12 passas, pedi 12 desejos e brindei com champanhe junto daqueles que são importantes para mim. Apesar da distância de algumas pessoas que amo, como da minha mãe, não me esqueci dela neste momento importante. Nunca me esqueço. Ela está sempre comigo onde quer que vá.

............................................................................................

Happy new year!

I hope 2014 comes even better than 2013, in every sense.

Following the tradition, I ate the 12 raisins, I made 12 wishes and had a toast with those people that are important to me. Despite the distance from some people that I love, like my mother, I didn't forget her in such important moment. I never forget her. She's always with me wherever I go.

You Might Also Like

0 comentários

Com tecnologia do Blogger.

Subscribe